Często zadawane pytania

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz e-mailem link do śledzenia przesyłki, dzięki któremu będziesz mógł na bieżąco śledzić jej status.

Jak mogę spersonalizować swój produkt?

Każda strona produktu ma sekcję personalizacji znajdującą się nad przyciskiem „Dodaj do koszyka”."Tutaj możesz wpisać imiona, daty, krótkie wiadomości, a w niektórych przypadkach również przesłać zdjęcie. Wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami — to szybkie i proste!

Czy mogę zwrócić spersonalizowany przedmiot?

Ze względu na spersonalizowany charakter tych produktów – wykonanych wyłącznie dla Ciebie – zwroty nie są możliwe, z wyjątkiem błędów produkcyjnych. W przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem, skontaktuj się z nami, a dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.

Czy materiały są wysokiej jakości?

Tak! Używamy stali nierdzewnej i innych materiałów najwyższej jakości, które nie rdzewieją, nie blakną i nie powodują podrażnień skóry. Wszystkie elementy są hipoalergiczne i wodoodporne.

Jak długo trwa dostawa?

Wszystkie produkty są wykonywane na zamówienie. Szacowany czas dostawy wynosi od 6 do 12 dni roboczych od daty wysyłki. Będziemy informować Cię o postępach w realizacji zamówienia e-mailem.

Nadal potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami przez e-mail: apoio@thebestcouple.com Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 24 godzin.