Często zadawane pytania
Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz e-mailem link do śledzenia przesyłki, dzięki któremu będziesz mógł na bieżąco śledzić jej status.
Każda strona produktu ma sekcję personalizacji znajdującą się nad przyciskiem „Dodaj do koszyka”."Tutaj możesz wpisać imiona, daty, krótkie wiadomości, a w niektórych przypadkach również przesłać zdjęcie. Wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami — to szybkie i proste!
Ze względu na spersonalizowany charakter tych produktów – wykonanych wyłącznie dla Ciebie – zwroty nie są możliwe, z wyjątkiem błędów produkcyjnych. W przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem, skontaktuj się z nami, a dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.
Tak! Używamy stali nierdzewnej i innych materiałów najwyższej jakości, które nie rdzewieją, nie blakną i nie powodują podrażnień skóry. Wszystkie elementy są hipoalergiczne i wodoodporne.
Wszystkie produkty są wykonywane na zamówienie. Szacowany czas dostawy wynosi od 6 do 12 dni roboczych od daty wysyłki. Będziemy informować Cię o postępach w realizacji zamówienia e-mailem.
Skontaktuj się z nami przez e-mail: apoio@thebestcouple.com Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 24 godzin.